Några ord om julafton

 
Igår var det äntligen dagen D, julafton, som jag har väntat. Själv började jag dagen precis som vilken dag som helst, ett avsnitt av julkalendern och en morgonpromenad. Senare gjorde jag mig festfin, volym i håret, min diamantbh och nyaste linnet från Gina Tricot. Efteråt var det julmiddag hos moster där även tomten kom på besök. Efter det var det dags för dagens höjdpunkt, julklappsöppningen. Julklapparna blev jag mycket nöjda över detta år. Den bästa fick jag av pappa en Marc by Marc Jacobs 3104 klocka. Kärlek på den 
Hade en mycket fin julafton med nära och kära, det är ju trots allt det som är viktigast!

Filmade lite också, så det kan hända det kommer upp en julfilm här imorgon! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback