Första december

 
Så var den här igen, årets sista månad. Julen närmar sig nu med stormsteg. Tomtar, ljusstakar och julstjärnor har flyttat in i vårt hem över helgen. Vi har även avnjutit första glöggkoppen, lussebullorna och pepparkakorna. 

Imorgon är det dags för sjukhusbesök igen, känns som jag inte gjort annat än sprungit hos läkare den senaste månaden. Men på onsdag är det äntligen dags för operation. December kommer spenderas sängliggande och om jag redan nu håller på att klättra på väggarna är det inget emot vad jag kommer att göra de kommande veckorna. Dock ska det bli sååå skönt och en otrolig lättnad att bli frisk och få sin kropp tillbaka. Om jag längtar, Ojaaaa! :) 

Kommentarer
Veronica B. säger:

Du har ju en bra hobby, så du hittar nog något att roa dig med trots sängläge. Du får kika igenom gamla bilder och kanske göra lite häftiga konstverk av dem. Det finns ju många funktioner man kan leka med. :)
Lycka till och stor kram gumman.

Svar: Jaa, nog ska jag väl komma på något :) tusen tusen tack! :D
Emma Rosengård

2013-12-03 | 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback