Ny kameraväska, Think Tank Retrospective 10

 
Det blev en Think Thank för mig också. Tvekade länge om det skulle bli en retrospective 10 eller 30 men beslöt mig till slut för den billigare varianten. Jag valde en svart för att den skulle passa till allt. Känns riktigt stadig och bra och det bästa är ju att den inte ser ut som en kameraväska. Förhoppningsvis inte så stor risk att den blir stulen vill säga. Den rymmer också all min utrustning och har många extra fack,STORT plus. Väskan kan ni hitta här.  
 
För övrigt har vi äntligen bokat resan till Stockholm som kommer ske nästa veckoslut. Nu är det bara att hålla tummarna för att det inte regnar i Kungsträdgården på fredag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback