Smoothie

 
Lätt det godaste jag smakat på länge och dessutom väldigt enkelt att tillaga.
 
Livet leker. Jag mår bättre, i alla fall har jag inte alls kännt av några svårigheter med andningen ännu idag. Har i princip bara legat ute och solat idag, vilket jag också gjorde igår. Det är så kul när man ser att det går framåt. Att jag kan bli brun. Trodde jag aldrig. Hoppas på lika bra väder imorgon. Dessutom har jag redan tagit mig genom två bra böcker och börjat på en tredje. Tror jag håller på att bli en bokmal. 
 
Nu ska jag snygga till mig och sedan städa upp lite här, har inte ens hunnit bädda sängen idag. Och kan ni tänka er, imorgon är det helg igen! Priima ballerina!

Kommentarer
Malin säger:

NÄIJ nu satan slutar du sool Emma, itt får du vaar na brunan än mieg!!!! :@

2012-07-19 | 22:01:39
Bloggadress: http://aroundinmyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback