Kalas hos Emil och Amanda

 
I lördags blev det kalasdags hos mina kusiner Emil och Amanda. Kameran följde såklart med och jag förevigade några kort på dessa filurer.
 
 
Ballonger,tårta och presenter i massor fick de. Roligt att få nya bilder på dem också. De är ju så söta 
 
Kvällen forsatte med att jag stack iväg med Jessika upp till Jeppis. Träffade massor med trevligt nytt och gammalt folk. Träffade också min stora idol Michaela Fagerudd. Så kul!
Dansade på Melody nästan hela kvällen och käkade vid korv-görans. Sov i bilen och igår hängde vi först vid hamnen i Jakobstad och sedan bar det iväg till Karperö på kaffe. En tur på prisma och sedan lite sightseeing och så till seaside på mat.
 
Tredje helgen i rad som varit helt kanon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback