Tecknat porträtt av mig

Här har ni mig. Ni måste väl ändå medge att det liknar en del? Det är min otroligt duktiga syster som ritat detta porträtt på mig. Hon har på senaste tiden blivit riktigt på hugget med tecknandet och ritar alltid sina teckningar med promarkers. Mera finns på hennes blogg, som tyvärr ännu är lösenordsskyddad, men den dagen den blir offentlig lovar jag att den är värd ett besök. För fotograferingen och bloggandet är saker vi har gemensamt, bland mycket annat.
 
 
Denna dag har varit en av de bättre. Skoldagen bara sprang iväg och när jag kom hem fick jag äntligen veta att jag fått ett efterlängtat paket. Min nya älskling, Imac:en. Dagen kunde inte bli bättre. Nu fattas bara det perfekta skrivbordet och en hel del nödvändiga program. Antar att det inte blir så mycket sömn inatt. Åh, så himla roligt!

Trackback