Tammerfors,ikea och ideapark

Igår ringde väckarklockan tidigt. Hoppa i bilen tillsammans med mina syskon och mamma och vi drog iväg ner till Tammerfors för lite shopping på ideapark och ikea. Hittade det nödvändigaste på ikea i alla fall, ett datorbord. Så nu behöver jag inte längre sitta på golvet. Några nya klädesplagg fick också flytta in i min garderob.

Idag,söndag rusade jag iväg och jobbade lite. Sen drog jag ut på springtur. Orkade inte rikitgt så långt som jag hade hoppats. Men riktigt skönt var det. Nu väntar lite städning av rummet samt lite läxor, sen blir det att avrunda denna söndag.


Iphone + instagram

För er som inte vet har jag inlett en facebookstrejk. Var tänkt att jag skulle börja från första februari. Men jag började lite tidigare. Idag är jag inne på dag 3 och det går förvånansvärt bra. Ni kanske undrar varför. Dels är det en utmaning, för sådana gillar jag. Dels känner jag att facebook håller på att ta över mitt liv, så det kunde vara bra att jag höll mig därifrån en tid. Jag kommer verkligen inte att ha koll på vad som händer överhuvudtaget men ibland kan det nog vara bra också. Nu kanske ni tänker att jag aldrig kommer att klara det här men there are so many people out there who will tell you that you can't . What you've got to do is turn around and say "watch me"


Ps. Instagram uppdateringar kommer dock upp där automatiskt, så ni inte tror att jag fuskar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback