New in - Marimekko väska

Min gamla skolväska började ge upp och jag hade fått riktigt nog av den, så därför ville jag förnya mig lite och då bestämde jag mig för att satsa på Marimekko denna gång. Blev en glad Emma när jag såg den här i Tuuri. Dock fanns det en i läder också,som var ännu finare. Men jag tyckte att tvåhundra euro för en skolväska är nog lite för väl mycket, därför valde jag den billigare varianten. Riktigt nöjd i alla fall :)


Har varit lite kasst med uppdateringen här på sistone nu. Skolan har kickat igång igen och första veckan bestod av prov. Men nu är det slut och vi har påbörjat period fyra. Inte alls länge kvar nu känns det som. Nog pratat om skolan. Nu ska jag göra mig klar och försöka ta mig ut på en promenad med Jessika.

VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback