Suget blir bara större

Känner att jag börjat hitta tillbaka till mitt gamla jag igen. Blogginspirationen har uppstått. Frågan är ju bara hur länge. Hur som haver känns det riktigt bra.

Dessutom är jag så sjukt sugen på shopping just nu så ni anar inte. Men två dagar kvar så får jag återligen börja bränna pengar. Måste säga att jag ändå klarat det ganska bra. Skulle inte sitta fel med en shoppingsresa till Stockholm men kanske efter studentskrivingen :)



Bilder från vår senaste stockholmsvisit.Tagna på fotomässan.

Kommentarer
michelle säger:

Väijt tu va e je fö skillnad på Nikon D300s & D300 ? :)

Du har super fina bilder Emma!

2012-03-10 | 22:35:51
Bloggadress: http://michelleesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback