Nya skor

 
Beställde två par skor från Nelly för att jag inte kunde bestämma mig vilket av dem jag ville ha när jag inte såg dem IRL. Och såklart kunde jag inte bestämma mig nu heller. Så jag bestämde mig för att lämna med båda. De ena paret är mera vardagsskor, som faktiskt går att gå i. Och det andra är mera festskor, som nästan dödar mina fötter. 

Annars har jag skapat augustimappen på min dator och jag grät en skvätt, sommaren är snart över. Vill inte tillbaka till skolan redan, vill inte med en massa studentskrivningar och dessutom är första perioden en ren plåga. Men sen mina vänner då är det CHILL som gäller. GÖTT!
Nu ska jag fortsätta droga min nya favoritseriepretty little liars. Så bra! You should see it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback