Inte vilken julannandag som helst

Detta bar jag på julfesten iår.
-
Dagen har minst sagt varit jobbig. När jag vaknade imorse,tog jag som vanligt fram min telefon för att cheka läget på facebook, men märkte att det gick trögare än vanligt. Min första tanken: Nej,inte är väl Internet borta nu igen. Tänkte inte mera på det innan jag gick upp och öppnade kylskåpet och såg att strömmen inte gick. Då gick ett ljus upp för mig. Strömmen var borta. Och borta var den minsann länge, från åtta imorse till sju ikväll.
Dessutom skulle vi in på middag till farmor och farfar idag och där fick vi ta till några nödlösningar för att få maten kokad. Denna julannandag lär man inte glömma i första taget i alla fall, men egentligen var det hela ganska komiskt.
 
 
Kvällen har spenderats hos min syster så jag skulle få min telefon laddad. Och jag måste verkligen tacka gud för att 3G finns annars skulle jag nog inte överlevt denna dag. Har insett att ström verkligen behövs till allt.
Annars blev jag lite sådär smått förälskad ikväll med. Så nu har jag nya planer igen...
Hoppas det blir förverkligade, så får jag snart också dela med dem till er.
 
-
Nu ska jag avrunda denna dag såg jag kan genomföra mina planer imorgon
Gonatt !

Trackback