Fyra saker ni inte visste om mig

.
Beroende av musik. Ja då menar jag verkligen beroende.Måste ha med det vart än jag går.Det första jag gör på morgonen är att sätta på musik medan jag gör mig klar. När jag går till bussen lyssnar jag på musik,när jag går från bussen lyssnar jag på musik.Jag lyssnar till och med på musik medan jag duschar.Inte konstigt att jag är tinnitusskadad.

Jag googlar allt. Minsta lilla sak som jag inte vet ,då står min vän google till hjälp.Det kan vara allt från hur man vet om äggen är gamla till diverse sjukdomssymptom.Skulle nog inte klara mig utan google.Fast jag antar att jag inte är den enda.

När jag mår dåligt tröstar jag mig med shopping. Yes,om jag är riktigt less på livet någon dag,då tröstar jag mig själv med lite shopping.Så känns allt redan lite bättre.För vad är väl bättre än att gå runt och vänta på nästa paket som ska landa i postlådan.

Jag planerar allt på förhand. Detta är jag nog expert på.Jag planerar verkligen det mesta,det kan vara allt från vad jag ska göra i helgen,över sommaren,vad jag ska köpa,vad jag ska sätta upp på bloggen eller vad jag ska säga när jag ringer ett samtal.

Sådär,där fick ni veta fyra onödiga saker om mig!

Kommentarer
Julia säger:

Sv; Tack! :) Å jättefin blogg hitche å, kommer var kul att läs an! ;)

2011-12-28 | 19:48:09
Bloggadress: http://juliaslifeinatext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback